Erasmus+ projekto „Išminties galia” partnerių susitikimas Atėnuose

Kruonio gimnazija įgyvendina Erasmus+ KA229 mokyklų partnerysčių projektą „Išminties galia“ (angl. ,,The Power of Wisdom”) (sutarties Nr. 2019-1-LT01-KA229-060728su partneriais iš Latvijos, Graikijos, Italijos ir Portugalijos.

Kovo 14-18 dienomis įvyko ketvirtasis projekto susitikimas Agios Dimitrios mokykloje Atėnuose. Projekto uždaviniai yra informacinių technologijų panaudojimas ugdymo proceso tobulinimui, keitimasis gerąja patirtimi ir patirties sklaida bei Europos kultūrinio, istorinio, gamtinio paveldo pažinimas naudojant IT technologijas, todėl vizito pavadinimas buvo „Skaitmeniniai nuotykiai Graikijoje“. Šiame mobilume dalyvavo projekto partneriai iš Ligatnės (Latvija), Vasto (Italija), Atėnų (Graikija), Bragos (Portugalija) bei projekto koordinatoriai iš Kruonio gimnazijos.

Pirmąją susitikimo dieną Agios Dimitrios mokykloje Atėnuose projekto susitikimo dalyvius pasveikino mokyklos direktorius. Šventinio sutikimo metu stebėjome ir mokėmės graikiškų šokių, susipažinome su mokykla, mokiniai dalyvavo orientaciniame žaidime. Visos grupės pristatė namų darbus – pačių sukurtus populiarių kiekvienos šalies dainų karaoke (dėkojame visiems atlikėjams, o ypač Tadui už galutinį produktą). Po pietų aplankėme Atėnų kultūros centrą ir nacionalinę biblioteką, sprendėme kiekvienos šalies kryžiažodžius, sukurtus naudojant skaitmeninį įrankį Puzzlemaker.

Antrąją Erasmus+ projekto partnerių susitikimo dieną mokiniai  tarptautinėse komandose susipažino su Atėnų senamiesčiu, naudodami interaktyvųjį gidą Actionbound. Likusią dienos dalį praleidome lankydami Akropolį ir aplink jį esančius senovinius objektus: senovės Agorą, Hefaisto šventyklą, amfiteatrą, Partenoną, gėrėjomės Atėnų miesto vaizdais. Akropolio muziejuje klausėmės įdomaus gidės pasakojimo apie Antikos laikus.

Trečioji Erasmus+ projekto ,,Išminties galia” susitikimo diena buvo skirta Graikijos kultūrinio, gamtinio, istorinio paveldo pažinimui. Kelionės metu stabtelėjome ties Korinto kanalu, aplankėme Mikėnus, Senovės Graikijos miestą Peloponese, Liūtų vartus, Agamemnono kapavietę, Nafplijo miestą (pirmąją Nepriklausomos Graikijos sostinę), Palamidi rūmus, vaikščiojome Egėjo jūros pakrante, deklamavome Epidauro antikiniame teatre.

Ketvirtąją Erasmus+ projekto partnerių susitikimo Atėnuose dieną mokėmės naudoti skaitmeninius įrankius Quizlet, QR Treasure Hunt Generator, Wakelet. Mokiniai buvo paruošę namų darbus ir dalyvavo biologijos pamokoje, kurioje buvo naudojamas ,,apverstos klasės” metodas. Po pietų aplankėme Atėnų centrą, kur pamatėme šalies Parlamentą ir stebėjome sargybinių pasikeitimo ceremoniją. Apžiūrėjome Atėnų universitetą, akademiją ir biblioteką. Vakare vėl gėrėjomės Atėnų vaizdais.

Baigėsi Erasmus + projekto ,,Išminties galia” partnerių susitikimas Agios Dimitrios mokykloje Atėnuose. Paskutinę dieną mokiniai, dirbdami tarptautinėse grupėse, baigė sukurti ir pristatė video siužetus. Mokytojai mokėsi naudoti skaitmeninius įrankius Biteable, Canva, Geocatching. Quizizz. Pravesta viktorina įrodė, kad per 5 vizito dienas dalyviai puikiai pažino Atėnus, Graikijos kultūrinį, istorinį bei gamtinį paveldą.

Neįkainojama patirtis ir nepakartojami įspūdžiai bei prisiminimai liks visam gyvenimui. Laukiame kito susitikimo, šįkart – Kruonio gimnazijoje.