Rugsėjo mėn. 24 dieną, taip pat spalio mėn. 3, 9, 16-17 dienomis mes, dvi Kruonio pagrindinės mokyklos mokytojos – Neringa Dasevičienė ir Alė Kerševičienė – dalyvavome TŪM projekto Įtraukiojo ugdymo mokymuose, kurių tema – „Mokinių, turinčių skirtingus ugdymosi poreikius, pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas, mokytojų kompetencijų tobulinimas“.
Šių mokymų tikslas – suteikti mokymų dalyviams reikiamų žinių, kaip efektyviai dirbti su SUP turinčiais vaikais, padėti kiekvienam mokiniui patirti sėkmę, kurti mokymuisi palankią aplinką.
Mokymų metu įgijome bendrųjų ir specialiųjų pedagogikos bei psichologijos žinių ir praktinių gebėjimų darbui su skirtingą mokymosi motyvaciją turinčiais vaikais, taip pat specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais. Mokymuose buvo aptarta, kaip atpažinti ir atliepti vaikų poreikius, personalizuoti ugdymą, dirbti su įvairių gebėjimų ir galimybių mokiniais. Analizuota ir vertinimo sampratos kaita, vertinimo būdai ir kontekstas, taip pat įsivertinimo svarba, savo patirties refleksija bei tinkamas grįžtamojo ryšio teikimas. Taip pat susipažinome su vertinimo ir įsivertinimo specifika žemų pasiekimų ir gabiems mokiniams.
Mokymus organizavo VšĮ Inovacijų ir kompetencijų ugdymo institutas.
Informaciją pateikė mokytoja Alė Kerševičienė.