Gimnazistų sėkmė VGTU projekte „Ateities inžinerija“

Gimnazistų sėkmė VGTU projekte „Ateities inžinerija“

VGTU projekto „Ateities inžinerija“ III-asis sezonas baigėsi 2020 m. spalio 8 d. projektinių darbų konkursu rudens renginyje, vykusiame per Zoom programą. Šio projekto esmė buvo sukurti meninį filmą panaudojant mobilųjį įrenginį, stabilizatorių bei naujas programas.   Konkursui buvo pristatyti keturiolikos tematikų 68 projektiniai darbai. Labai džiaugiamės, kad mūsų gimnazijos komandos, kurią sudarė Mantas Vitkus, Laura Turčinskaitė, Raminta Paltarackytė, Milena Jurevičiūtė ir Gabija Butkevičiūtė, darbas – meninis filmas „Metamorfozės“ – tematikoje „Filmo kūrimas mobiliuoju įrenginiu“ pateko į nugalėtojų sąrašą ir gavo nominaciją „Geriausia kompiuterinė grafika ir garso takelis“.

Dalyvavimas projekte mums buvo didelis iššūkis, nes reikėjo susipažinti su meninio filmo kūrimo specifika, išbandyti save naujoje kūrybinėje srityje. Pirmiausia sugalvojome meninio filmo temą, pagal ją kūrėme scenarijų, įasmeninome personažus. Norėjome sukurti siužetą, atskleidžiantį šiuolaikines problemas, kurias paaugliai patiria mokykloje. Aktyviai dalyvavome kūrybinėse dirbtuvėse Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijoje, vykome į Vilnių konsultuotis su VGTU lektoriumi Remigijumi Ruokiu. Telefonu „Iphone 8 plus“ per „ZY play“ programėlę „Smooth 4“ stabilizatoriaus pagalba lengviau nufilmavome reikiamą medžiagą. Filmą montavome per „ DaVnci resolve 16“. Pasiskirstę vaidmenimis šiame projekte bendromis jėgomis stengėmės perteikti sukauptą gyvenimišką patirtį, atskleisti nesuvaidintus jausmus paaugliams susidūrus su filmuke vaizduojamomis problemomis. Projektiniam darbui vadovavo informacinių technologijų mokytoja metodininkė Ingrida Kupčiūnienė, konsultavo VGTU lektorius Remigijus Ruokis.

Kviečiame Kruonio gimnazistus ir mokytojus, įkvėptus mūsų sėkmės, pasirinkti jums patinkančią tematiką ir dalyvauti VGTU projekto „Ateities inžinerija“ naujajame sezone. Linkime įdomių kūrybinių sumanymų ir jų sėkmingo įgyvendinimo!
Informaciją pateikė Laura Turčinskaitė, 12 klasės mokinė, NŠ programos „Kūrybiškasis programavimas 2“ dalyvė.